چه اشتباهی

دیگه تنها نیستمــــــــــ

عاشقانه های من و امیرم

چه اشتباهی

 

همه ی مطلبامو پاک کردم چون فک میکنم تنها نیستم هم خدارو دارم هم یکی دیگه که وقتی وبمو دید کلی از دستم ناراحت شد کم مونده بود باهام قهر کنه خدارو شکر از دلش دراوردم وگرنه واقعا تنها میشدماااااااااا

 

 

دیگه از تنهایی نمی نویسم چون تنها نیستم

 

 

نمی خوام عقشم ازم ناراحت بشه
 

تازه بابا ومامانمم فک میکنن وبمو کلا پاک کردم

 

دعاکنین عقشم باهام بمونه

 

حالا موندم تو وبم چی بنویسم باید کمکم کنیداااااااااااااااا

 

راستی اینم وب منه سر بزنید

 

 

WWW.SHOBE2AMINABAD.LOXBLOG.COM

 

حتما سربزنید اونجا می خندید البته از هفته ی دیگه مطلب میذارم چون امتحان دارم تو اون وبم خاطره های دوران راهنماییم رو براتون نوشتم

 

مطمئنم خوشتون میاد

 

قالبمم خیلی غمگین بود عوضش کردم این خوشملتره

 

اگه خوب نیس بگید عوضش  کنم

اگه فونتمم طوریه که نمی تونید بخونید بگین اینم عوض می کنم

دوستم فقط فقط دختر می خوام پسرا تقاضایه دوستی ندن من خیلی بی جنبم

تا هفته ی دیگه بای

دوستون دارم خیلی زیاد

 



نظرات شما عزیزان:

علی
ساعت20:03---7 ارديبهشت 1391
سلام
خوشحال شدم که سرزید بازم بیاین خوشحال میشم


qmbax
ساعت2:17---3 ارديبهشت 1391
سلام دوست من ترانه جان

خوشحال شدم سر زدی.اگه در مورد تبادل بنر یا تبادل لینک موافقی بم خبر بده

ممنون


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ نوشته شده در   1 فروردين 1391برچسب:,ساعت 1:0  توسط TaRaNe